Gå til innhold

Jeg er heldig:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest endel innlegg i denne debatten i det siste, og jeg må si at jeg føler meg utrolig heldig. Jeg og min kjære har bodd sammen i over 3 år nå, og vi har det så bra sammen:) Klart vi krangler innimellom og selvfølgelig irriterer han meg grønn noen ganger...men sånn er det nok for de aller fleste.

Jeg er absolutt ingen parforhold-ekspert, men jeg føler at jeg lærte masse fra mitt forrige (dårlige) forhold. Så jeg har iallefall noen punkter som jeg føler er viktige og som jeg streber etter å følge.

-Jeg respekter min samboer, og passer på å vise det. Det høres kanskje banalt og selvfølgelig ut, men det er ikke alltid like lett, spesielt ikke under krangler etc.

-Vi legger oss aldri til å sove etter en krangel uten å ha blitt venner først. Dette kan være vanskelig (I know!!!) etter en opphetet krangel, men det har blitt et prinsipp for oss. Og klarer vi ikke å bli enige, så er vi enig om at vi er uenige.

-Jeg er opptatt av å vise min kjære hva jeg føler for han!!Gjennom ord eller handling. Mitt prinsipp er at ingen dag skal gå uten at han skal få vite hva han betyr for meg. Et eksempel: I går på jobb så sendte jeg han en SMS hvor jeg skrev hvorfor akkurat HAN betyr alt for meg. Jeg fikk en utrolig fin melding tilbake, og senere på kvelden fortalte han meg at han hadde hatt en dårlig dag på jobb helt til han fikk meldingen. Da ble alt bra. Sånt varmer:)

-Jeg passer alltid på å gjøre mitt beste for å ta meg godt ut for han. Klart jeg har dager med joggebukse uten sminke, men det er ikke bra når dette blir vanen framfor unntaket (been there!). Så jeg sminker meg og kler meg i klær som gjør at jeg føler meg bra, da ser jeg bra ut også. Dette gjelder SELVFØLGELIG begge veier:)

-Jeg er opptatt av at vi skal ha felles ting som vi begge setter pris på, og passer på å sette av tid til dette. For vår del handler det (faktisk) om

fotball f.eks. Han er fotballgal (hehe), og jeg er ikke så langt unna. Så vi går på fotballkamper eller fotballpub i lag, og skaper sånn sett felles opplevelser. Det trenger ikke være vanskeligere enn det:)

-Vi er hverandres beste venner samtidig som vi er kjærester og elskere. Dette er en kombinasjon som funker utrolig bra for oss, og vi har alltid masse å prate om.

Jaja, dette var bare noen eksempel på ting som jeg synes er viktige og som jeg mener hjelper oss til å ha et godt forhold. Dette er ting jeg er veldig bevisst på, man må jo jobbe for kjærligheten:) Er fullstendig klar over at dette ikke er løsningen for alle, men kanskje det kan være til litt inspirasjon?

Og helt til sist...vår beste investering: Dobbeldyne!! Intimt enten man vil eller ei..hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...