Gå til innhold

Hvilken seng har dere kjøpt til babyen?


2høstjenter og 1sommergutt

Anbefalte innlegg

Her står det mellom Sofie vuggen fra Babydan og Nina barneseng (sprinkelseng). Er nysgjerrig på å høre hva andre velger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke kjøpt seng. Har en gammel kurv på hjul som minsten skal bruke fram til 6 mnd alder og så har vi arvet en gammel sprinkelseng som h*n skal sove i etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har kjøpt Nina barneseng fra Rudo, den hvite... Den har visst vunnet noen tester, og er veldig fin fordi du kan regulere bunnen i den, men også den ene langsiden på senga kan reguleres. Dessuten er ikke senga så dyr heller... :-)

 

Ett lite tips; vi måtte vente ett par uker før vi fikk senga fordi den er så populær, så det lønner seg å være ute i god tid! :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Vi har kjøpt troll nicole, i mørkt tre. Var salg på messa på hellerudsletta tidligere i sommer.

Følte vi gjorde ett røverkjøp! kostet bare 1500 m/madrass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en hvit grindseng, kan heve og senke bunnen, og ene siden kan man ta opp og ned. Husker ikke hva senga het... Men kostet 1700kr. Kjempefin seng, veldig fornøyd!:) Og så har vi kjøpt vugge til å ha i stua da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt Nina seng. Den var best i test hos bladet Foreldre og Barn. Kjempe lett å sette sammen: fire skruer og det var det For oss var det viktig med den senkbare siden, fordi det er litt kjekk når man skal amme. Vi kjøpte også vår på Rudo i Ullvålveien, der var det ingen ventetid.

 

Lykke til med valget =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte også Nina seng på Rudo, eller svigers gjorde det da. Fortalte at nå som vi hadde kjøpt vogn, kunne knøttet ligge i bagen til vi fikk somlet oss til å kjøpe seng, da løp de ut og kjøpte seng til oss med en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sofievuggen og den er NYYYYYYYYYYYYDELIG ! Vi har også kjøpt sprinkelseng til bruk senere fra BabyDan ! Den er helt hvit med "vinduer" til å ha bilder i, altså bilderammer. Den heter H.C Andersen og er også heeelt nydelig ! Den får du kjøpt på babyshop !

 

Anbefaler sofievuggen jeg, noe nydeligere skal man lete lenge etter ! Vi har Broderi Anglaise som tekstilvalg.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ha min gamle babyseng de første månedene, ser ut som sofiesengen fant jeg ut, men i mørkt tre. som sprinkelseng skal vi ha min fars gamle, den er todelt og kan vokse med barnet. fullt utdratt er den omtrent like lang som en vanlig enkelseng. sparer endel penger på alt det gamle vi har som kan gjenbrukes ihvertfall. omtrent bare vogn vi skal kjøpe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...