Gå til innhold

Hvordan lage et enkelt lite bryllup? Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil gjerne lage et enkelt lite bryllup for de aller nærmeste. Vi vil da bli ca. 11 stk. Noen som har gode ideer? Bør vi reise bort?. Bor i Nord Norge. Fine plasser å reise til gjerne i Norge eller Sverige mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss på Maihaugen neste helg. Der har de en bitteliten stavkirke. Vi er bare noen-og-tyve stk så det passer bra. Etterpå skal vi ha middagen i en av de små stuene som er en del av samlingen av de gamle husene. Personalet er kjempe-flinke og tar seg av alt. Gå inn på www.Maihaugen.no.

Håper været blir bra, da kommer det til å bli helt fantastisk der oppe. Blir litt sånn ur-norskt da...

Skrevet

Hva med å reise til Danmark å bo på et av de mange slottene?

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor i NN du bor, men hva med ishavskatedralen eller Nordkapp?

Ellers ville jeg kanskje vurdert utlandet. Hva med kombinert bryllup/ferie om vinteren i sydligere strøk en uke? Så kunne dere kanskje hatt 2 uker, med andre ord en ukes bryllupsferie?

• 3 uker senere...
Skrevet

Sjekk ut alle nettstedene som omhandler bryllup. Eks bryllup.no og bryllup.dk . Der finner du masse nyttige tips og ideer.

Jeg vet det finnes et sånt is - hotell i nord-sverige, men husker ikke hva det heter. Spesielt i vaffal.... men BRRRRR så kaldt!!

Skrevet

Vi tar med oss de nærmeste til københavn. Tror det blir veldig bra. Skal bo på SAS-hotellet ved tivoli, alle jentene (og damene..) skal sammen på spa dagen før, frisør og sjampanjelunsj på dagen, mens gutta skal finne på noe annet. Så møtes v alle på rådhuset til vielsen, deretter skal vi til fotograf og til slutt middag på en fantastisk restauranrt (der vi kjenner eieren, og får et eget rom). Dagen etter (som er lørdag) kan alle bruke på det de vil (blir nok litt shopping på mor og svigermor da...) også reiser familiene våre hjem på søndagen, mens vi flyr til kina, der vi starter en asiarundtur...

Tror det blir kjempebra!

Og mye billigere enn en stor fest for masse folk som det egentlig ikke betyr så mye for oss å dele dagen med. Og vi har ikke vært så veldig strenge med gjestelista heller... Skal dra ned 20 personer, og så har vi et vennepar i københavn som kommer til å være med på alt, men jeg vet ikke enda om de skal bo på hotellete sammen med oss... Og siden de har en datter blir vi 23 til middag og lunsj og middag torsdag og lørdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...