Gå til innhold

Eksen skal flytte sammen med ny dame...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg syns det er tidlig! De har vært sammen 6 mnd... Hun har en sønn på 3 år og hun bodde sammen med faren da hun ble sammen med eksen min.

Han har hun lille 40%, det er derfor jeg reagerer litt. Jeg syns det er så umodent å flytte sammen så tidlig når begge har barn.

Han skulle flytta sammen med ei i fjor, de hadde vært sammen 8 mnd ca. Men så ble det slutt. Så det virker som han tar lett på dette. Noe jeg selvsagt syns er helt feil siden han har datteren vår å ta hensyn til.

Jeg er ikke sjalu i det hele tatt, det må jeg bare få sagt! Jeg var over han før det ble slutt mellom oss og det er 3 år siden. Men jeg synes bare ikke det er riktig ovenfor datteren vår eller sønnen hennes.

Er jeg helt på viddene her?? Kjempe urimelig??

Jeg forstår jo at jeg ikke kan nekte de det, men hva kan jeg si for å få han til å roe det ned litt. Bruke litt mer tid...? Vil ikke at barna skal knytte seg til hverandre eller den andre voksne for så å bli revet vekk fra hverandre...

Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er svært lite du kan gjøre med det... det må nok eksen din finne ut av selv... anbefaler deg å blande deg minst mulig inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...