Gå til innhold

Er jeg den eneste som gleder meg til fødsel??


Gjest

Anbefalte innlegg

Som førstegangs vet jeg selvsagt ikke hva jeg snakker om, men det blir så stas å møte den lille prinsessen min! Leve som normalt etter å ha vært sykemeldt siden uke 5 og bli kvitt alle plagene som jeg sliter med. Skjønner det blir vondt å føde, men det er jo verdt all smerten! Teller dager til jeg ikke er gravid lengre. Det skal bli så deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg også!! Gleder meg til å møte sønnen vår og gleder meg egentlig litt til selve fødselen også. Selv om det gjør så vondt at du holder på å dø så må det jo være en utrolig opplevelse? Og tenk så kul man føler seg etterpå når man vet at man har klart seg gjennom noe av det vondeste og mest slitsomme som finnes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg gleder meg masse jeg:))

 

går bare her og kjenner etter om jeg får rier.. men er og blir bare mensensmerter, og litt stikkinger i ryggen de siste dagene da. like skuffet hver gang jeg trur at NÅ må det vel være en ri?? har egentlig ikke grudd meg noe til fødsel, har heller lurt litt på om jeg ikke helt skjønner hva jeg har begitt meg ut på, for mange som ikke kan begripe at jeg ikke bekymrer meg for smertene det fører med seg..først idag har jeg begynt å tenke på at hvis babyen ikke kommer ut snart, så vil han jo bare bli større og større, men tror egentlig han er gjennomsnittlig nå da. har termin idag foresten.

 

gleder meg til å se hvordan han ser ut. har drømt så masse om han, men først natt til igår , fikk jeg endelig se ansiktet hans i drømmen, og han var sååå søt og blid:) gleder meg til å kjenne babylukten av huden hans, og kose masse masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som har termin i dag! Jeg har 8 uker igjen og er klar som ett egg til å bli mamma! Kanskje greit at jeg har litt tid på meg da vi mangler det meste av utstyr enda... Lykke til! Snart er du mor! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, dere er heldige som klarer å fokusere så positivt. jeg følte meg overhode ikke noe "kul" etter forrige fødsel - var for utslitt til det... for min del tok det lang tid å komme til hektene, og hele det første året etter barnet var født ble en tøff periode. innstill dere på at det blir hardt arbeid iallefall - noe av det tøffeste dere har gjort i hele deres liv. det hele er langt fra over med fødselen!!

 

(ikke meningen å skremme noen, men det er kanskje lurt å forberede seg på at når barnet er der, så er det sannsynligvis den største forandringen dere får oppleve i hele deres liv!!! - på godt og vondt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til å se barnet, men selve fødselen klarer jeg simpelthen bare ikke å glede meg til (jeg er også førstegangs og vet heller ikke hva jeg går til). Det blir som å grue seg til eksamen: jeg gleder meg ikke til selve eksamenen (fødselen) men til eksamensfesten etterpå (å få barnet i armene)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske vanlig å få fødelyst på slutten! Da er det liksom ikke så koselig med magen mer, man vil bare komme i gang. Og det fine med fødsel er jo at selv om det er fælt mens det står på, så går det jo over!

 

Øv på å si "epidural", så er det faktisk absolutt til å overleve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også masse!!! Er kjempespent på hvordan fødselen blir, hvor ondt det kommer til å bli, og hvor lang tid det vil ta. Sist ble det keisersnitt, så jeg er på en måte førstegangs da.

- Og gleder meg så enormt til å se gutten min og holde han, lurer så på hvordan han ser ut! Verdens skjønneste er han jo helt sikkert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gledet med til fødsel hele tiden, jeg.

Blir så deilig å møte bebin min og å få utløsning for alt det jeg går og samler opp av mentale og fysiske forventninger.

Det blir flott å kunne gjøre noe og føle at kroppen gjør noe den har ventet på i 26 år.

Og det blir gøy å samarbeide med mannen min om noe så stort.

 

Ja, jeg gleder meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...