Hoppetussa Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Når kontaktet dere kirken ang dåp? Vi tenker å ha dåp når jenta er litt over 3 mnd. Lurer også på om man kan ønske seg en spesiell prest? Det er to prester i kirken vi sogner til, og jeg vil for alt det er mulig ha den ene presten.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Hei! Bare finn deg en dato du kunne tenke deg å døpe ungen, så ringer du kirken og hører. De har kanskje oversikt over hvilke gudstjenester den presten du vil ha har og da kan du få den datoen i stede. jeg ville ha ringt så fort som mulig egentlig.. tida går kjempe fort....
Lumsk Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Ikke alle kirker har dåp hver søndag så jeg ville bare ringt med det samme. Da går det jo eventuelt an å spørre om når den spesielle presten skal ha gudstjeneste med dåp i det aktuelle tidsrommet.
Gjest Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 vi har fått invitasjon til å døpe barnet vårt, og der stor det aktuelle datoer å ha dåp på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå