Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 To dager siden oppdaget jeg litt blod i bleien,fikk levert inn en urinprøve av henne igår,fikk svar idag...hun har blærekatarr stakkars lita:( det er jo så jævlig vondt:( andre som har opplevd at barnet har fått det?hun er snart 2,5mnd..
Ranveig R Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Stakkars liten! Legen trudde kanskje guten vår hadde ein stadig tilbakevendande urinvegsinfeksjon (han gjekk med feber av og på i 2 mnd), men fann ingen ting, men det gjekk heldigvis over av seg sjølv. Lillesøstera mi derimot hadde nyrebekkenbetennelse då ho var på same alder som jenta di. Heilt grusomt! Men eg går ut ifrå at ho har fått medisin no, så då skal det vel ikkje ta så lang tid før ho blir bra igjen... God bedring!
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 9. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2006 Takk for det:) ikke fått medisin enda nei:( siden hun er så lita,ville legen at vi skulle komme dit imorra...tror du jeg kan gi henne smertestillende i form av stikkpille?gjør det like vondt for de små som for oss tro?
WBA Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Hei Hilde :-) Spurte søstra mi som er sykepleier ang stikkpille til tuppa di, hun sa du kan godt gi 1 stikkpille paracet for barn,hun trodde det minste var rundt 125gr. Håper det går bra med henne:-)
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2006 Åååå hei snuppa;) tusen takk for svar...slipp hu hvertfall å ha vondt da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå