Gå til innhold

Kaller meg fødeklar f.o.m i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre uker til termin og har lest her inne at man da kan bruke "fødeklar- tittel" etter nick, he he, så da begynner jeg å bruke det!

Føler meg klar på noen måter (lei av alle plagene nå, formen er laber og gleder meg såklart til å møte den lille), men på andre måter så gruer jeg meg til fødselen, jeg er redd og kan plutselig få følelsen av at babyen aldri kommer til å komme ut og at graviditet er en tilstand jeg kommer til å befinne meg i lenge...merkelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - jeg er seks dager over termin nå, likevel har det ikke helt gått opp formeg at jeg skal igjennom en fødsel og faktisk få en baby i huset! Så jeg skjønner den følelsen.

jeg kalte meg ikke fødeklar før jeg hadde to uker igjen, men det er vel individuelt hvordan en føler det - -håper du slipper å gå lenger over, det tar på å være "fødeklar" i mange uker!

Skrevet

He he, nei, det er ikke lett å innse at alt skal forandre seg med baby og fødsel, føles så uvirkelig iblandt!

Ja, håper jeg slipper å gå lenge over, føler meg sliten allerede, men skal ikke klage, har tross alt 3 uker igjen til termin. Kan jo i verste fall gå to uker etter det og (håper ikke såklart!)

Lykke til så masse- håper du føder snart:)

Skrevet

Vil bare si at man ikke skal føle seg så altfor fødeklar for tidlig.. Det gjorde jeg og nå sitter jeg her ennå tre dager etter termin og kan ha lenge igjen, DA blir man deprimert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...