kokka Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Hvor mye skal dere eller betalte dere for blomstene? Jeg skal ha bukett. Jeg har to brude piker. Han + hans forlover må vel ha i jakke lomma?? Hva med pynting i kirken? Koster det mye? Er det egentlig nødvendig? Jeg får ikke brukt den pynten til noe annet. Lokalene vi skal være i er ferdig pyntet. Så det trenger jeg ikke tenke på.
mayaya Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Jeg betaler 1500 for bukett, corsage til mannen min + to små corsage til hans forlover og min far. Kommer ikke til å pynte i kirka, den er vakker nok fra før.
kokka Skrevet 9. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2006 Oi. Pappa har jeg glemt. Takk, det var godt du sa. 1500kr. Det hørtes jo ut som en bra pris. hadde trodd det skulle være værre. Lurer litt på om jeg dropper å pynte kirken jeg også. Den er jo kjempe fin i seg selv. Takk for svar.
mayaya Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Der vi skal gifte oss er det malerier fra 1200tallet på veggene, og jeg ser for meg at hvis vi stasher opp, så blir det bare overkill... Men, vi vurderer å sette opp noen tore blomsterurner utenfor inngangen, for den er litt småstusslig.. Og bildene blir jo tatt der ute (de private bildene)..
kokka Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2006 Det hørtes ikke dumt ut. Tror jeg får ta med forloveren min opp i kirken en dag og titte litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå