Gå til innhold

Gjør jeg det rette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på om jeg skal gå fra han! jeg er forvirra, aner ikke hva jeg føler lenger!

Har fortalt han at jeg vil ha en pause, trenger tid for meg selv for å tenke hva jeg vil..

Har slitt mye med depresjoner. og har følt at han har oversett meg totalt, og ikke brydd seg, selv om han sier han gjør det, og har gjort det! Han klarer bare ikke å vise det. Han er ikke noen 'snakke'person, klarer ikke å uttrykke følelsene sine. Jeg trenger en mann jeg kan prate med og som er der når jeg trenger det!

Dessuten tenner jeg ikke på han lenger, syns ikke han er sexy. Føler ikke noe spes når vi har sex, og når vi kysser!

MEN i dag når jeg kom hjem, hadde han tatt av seg ringen.. jeg skjønner han.. men jeg har ikke tatt den av, og ble lei meg når jeg så hans lå der! Han sier han elsker meg, men prøver ikke så hardt å beholde meg akkurat.. Sier bare at det er greit at vi flytter fra hverandre, at han ikke kan gjøre noe alikevel! Hadde han virkelig elsket meg, så hadde han vel prøvd litt hardere? Bare dette gjør at jeg mister enda mer følelser for han...

Tidligere har jeg håpet at han skulle finne en annen dame, så han blir lykkelig.. vil det beste for han, men i dag kom angsten. Tenk om jeg gjør en stor feil, tenk om vi kan bli lykkelige sammen? Vet vi kan ha det bra sammen, men tror ikke jeg kan bli lykkelig sammen med en som jeg ikke føler er min aller beste venn... vi klarer ikke å prate sammen...

ååå guud jeg er så forvirra!! Jeg trenger hjelp til å sorter tankene litt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det på nesten samme måte som deg. Følte jeg og samboeren var mer venner enn kjærester. Har vert veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre, men så klarte jeg å bestemme meg for å flytte.. Vi snakket mye om dette etter jeg hadde bestemt meg og vi har klart å forbli kjempegode venner.

Det er helt naturlig å få være litt i tvil, men kjenn godt etter inni deg, om du blir lykkelig ved tanken på å være med han resten av livet og ha det sånn som du har det nå.

En pause betyr heller ikke at forholdet er over, og mange forhold har godt av en pause for å få litt avstand til å tenke. Noen bllir lettet over hvor deilig det er alene, mens andre innser at de har lyst å fortsette forholdet og de får det bedre etter pausen :) Tenkt på deg selv i begge situasjoner, og kjenn etter når du føler deg mest lykkelig.. Viss du får det til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...