Dennis og mamma`n Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Hvordan ser dagene deres ut? hvor mye sover de, når får de mat og hva får de til mat?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Humlegutt våkner ca 07. Spiser frokost (mme), får morgenstell og leker på gulvet, sitter fang i 1,5 til 2 timer. Sover formiddagslur 1-2 timer. Spiser lunch (mme), er med på trening, på besøk, på shopping eller leker 2-2,5 timer. Sover formiddagslur igjen alt fra 30 min til 1,5 timer. Spiser middag (mme) og leker/er med mamma på kjøkkenet. Sover ettermiddagslur 1-2 timer. Smaksprøve på grøt (3. uka og vi er oppe i 10 ts ) + mme Ut på tur/beøk/handling/kos Bad/kveldstell, lese bok og synge. 19.00 Kvelds (mme) på sengekanten, sier natta og sovner som oftes i løpet av 5-10 min. Er en stor og sulten gutt som vil ha mat minst en gang på natta (mme), av og til 2 ganger, men da får vi kanskje sove til åtte halv ni ;o) Hva med Dennis da?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 He he, ser ut som han sitter fang i 1,5 til 2 timer, hi hi. Mener selvfølgelig at våkentiden hans totalt er slik )
Dennis og mamma`n Skrevet 9. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2006 Dennis våkner i 07-08 tiden. Morgenstell og leker på gulvet Frokost 210ml mme Sover en dupp, alt fra 30 min til 2 timer Etter ca 3-4 timer er det lunch fruktpurre og 210ml mme Så stikker vi gjerne ut en tur, triller eller ut på shopping, noen ganger sover han, andre ganger er han våken. Dupper 30 min-1 time Middag 210ml mme, hvis han fikk purre til lunch så blir det bare melk nå, viss ikke så får han purre til middag. Sover en liten dupp, ca 30 min så leker vi og koser oss. Så gjør vi klar til kveldsmat i 19-tiden Bader/vasker seg, tar på nattis, synger litt nattasanger. ca 19.30 så er det full porsjon grøt og ca 100 ml mme. Sovner som regel ganske fort, men kan bli liggende å prapple en stund først. Har han sovet lite på dagen så sovner han gjerne ved grøtfatet )
Dennis og mamma`n Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2006 Det bruker å gå ca 3-4 timer mellom vært måltid da!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Høres ganske så likt ut som hos oss dette )
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Blir som oftest 3 timer i mellom her, humlegutt er stor og glad i mat ;o)
Dennis og mamma`n Skrevet 9. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2006 Da er jeg ikke helt på jordet med "oppsett" på dagen da ) Dennis er en stor, god og rund gutt, har skikkelig matvett, men tror ikke han spiser så altfor mye da.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Høres ikke mye ut synest jeg ) Og babyer kan jo ikke akkurat overspise da ;o) Det som er for mye, kommer jo opp igjen. Godt at dem har litt å gå på hvis dem blir syke og når maten plutselig ikke er så spennende lenger. Må være slitsomt å måtte "lure"mat i babyen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå