Gå til innhold

madrass


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det fy-fy å arve madrass uansett hvilken madrass det er snakk om, eller gjelder det bare skumgummi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg lurte også på dette her tidligere, og ser ut som om man ikke burde gjøre det.. Jeg får nemlig madrass(brukt) av min tante som har små barn, men kommer til å kjøpe ny. Vet ikke om det er noen fare å arve, det går sannsynligvis bra, men jeg orker ikke å tenke på at man blir anbefalt å skaffe seg en ny... Jeg har tenkt å kjøpe Svane sin fiber madrass. Den koster 7-800. Syns det virker kjekt at man kan ta av trekket, og skylle innmaten i dusjen.Tror forresten ikke det har noe med om det er skumgummi el ikke, for det handler om oppsamling av bakterier fra gammelt gulp og tiss etc.... Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har en madrass som har hatt beskyttelsestrekk på seg hele tiden, kan det vel ikke være noe i veien for å bruke madrassen til flere enn ett barn? Vi har nettopp investert i en kjempegod madrass til vår første, og gjorde dette med tanke på at vi sikkert kunne bruke den til nummer to også når den tid kommer. Vi kommer til å ha beskyttende trekk pluss tisselaken på, så tror ikke det kommer så alt for mye av farlige stoffer ned i madrassen skulle ulykken være ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...