tikktakk Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 nå kommer høsten fort å jeg har en veldig aktiv gutt. Er det noen som vet noen aktiviteter for barn på 2 år - finnes noe dans/musikk - turn - svømmetreninger ikke babysvømming!! el,l. Har så lyst å gjøre noe sammen med han i helgene -. Fint hvis noen vet noe og kan sende meg linker....og ikke hoppe loppe land.... Hva gjør du i helgene med barne ditt? tusen takk
La Perla Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Det spørs jo hvor du bor, men her i Bergen har de danselek for foreldre og barn på 2 år, på Bergen Dansesenter på Verftet.
tikktakk Skrevet 9. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2006 jeg bor i oslo - å syns jo det burde være noe her i en stor by...men jeg er innflytter.
Bia-liten Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Aftenposten har en side - fredag, lørdag eller søndag - der det står hva som skjer i Osloområdet for barn. Mange gode tips. Vet at Blå har et konsept som heter blårollinger. Ellers har du åpen gård, det finnes flere bl.a i Groruddalen. (Vi bruker å dra til Losby i Lørenskog, men da må du ha bil.) Ellers er det tumleplass og mye å se på på Folkemuseet og i Vigelandsparken. Ta med trehjulsykkel og niste i V.parken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå