Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 har dere mye overnattingsbesøk fra deres manns familie? hos oss kommer de MANGE.. og blir opptil 3-4 uker.. blir snart gal!!! f. eks er min svoger her nå, vært 4 uker, og blir hvertfall 4 til. flere som har det sånn???
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Det er da ganske slitsomt. Vet ikke hvordan du takler det!!
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Nei har nesten ingen av hans slektninger her i Norge, men om de hadde bodd her så hadde det nok vært omtrent sånn, kanskje ikke så lenge da... Syns 8 uker er litt drøyt... Kommer han utelnlands fra da eller? Når vi er i Pakistan så er det mange ganger de kommer fra andre byer og er i 3-4 dager, da kan vi være MANGE i huset, litt plagsomt, men sånn er kulturen da.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 He he,vet hvordan det er ja ) Når svigermor kommer(fra Chile) så blir hun i 9 uker som regel(noen ganger 3 måneder og)...Da må jeg innrømme at jeg kjenner jeg vil spy og at det ikke alltid er like lett å være hyggelig,pratsom,kjærlig og alt det der..puhh! Enda så søt hun kan være/er,så ER det for lenge med 9 uker-3 måneder,uansett hva gubben syns.. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå