Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 klarer dere dere bpå den? jeg får ikke fødselspenger. men eng.stønad. har dere klart dere økonomisk med denne? og hva er summen på den? er så redd vi ikke skal klare det økonimisk... han tjener ca15.000 i mnd. dette er nr to. jeg hadde en fra før.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Jeg får bare engangsstønad. Mannen min har ca 15000 utbetalt i mnd han også. Vi har ikke noe annet valg enn å klare oss på det. Vi venter nr. 4. Hadde ikke planlagt å få flere barn så vi må kjøpe inn alt av babytøy på nytt. Vogn og stellebord har vi. Må også kjøpe inn et nytt bilsete. Med barnetrygden blir det ca 19000 i mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Oi! Vi klarer oss IKKE bare på det, og samboer har mellom 26 og 30 000 utbetalt i mnd.Men nå har jo vi et stort dyrt hus, bil etc i tillegg, sånn at utgiftene våre er kanskje litt mer? Vår løsning ble at jeg fortsatte studiene selv om jeg egentlig er ferdigutdannet. Tar et ekstra fag, og får derfor fødselsstipend på ca 8000kr i mnd. Uten det hadde vi ikke greid det økonomisk.
Marie_celina kom 06.02.07 Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Jeg går på tidsbegrenset uføre (trygd) og vil da få engangstønad, men får penger fra trygden hver mnd for det. Stønaden er jo til hjelp for å kjøpe ting man trenger for å forberede seg til babyen kommer, og ligger vel på ca 33000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå