Gå til innhold

Dette hadde jeg aldri trodd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mye problemer i forholdet og har nå bestemt meg for å flytte ut.. Dette var en stor nedtur for samboeren min og foreldrene mine og alt har vert ganske fælt de siste dagene.

Men igår kveld så snakke jeg og samboeren litt om hvordan ting skulle gjøres med sønnen vår og sånnt.. Så ble vi liksom i bedre og bedre humør.. og plutseli så sa samboeren min: Du har nettopp funnet ut av ALT du! Han hadde trodd at han elsket meg utrolig mye og ikke kunne leve uten meg, men så fant han ut at han var vel egentli bare redd for å være alene, og ( ! ) at han ikke skulle få noe sex på lenge når det ble slutt!

Var akkurat som å trykke på en knapp, så ble alt bra. Vi lo og tøysa og drømte om livet som singel sammen og ble kjempegode venner! :)

Nå blir bruddet så mye enklere, vi kan snakke sammen både i telefonen og ellers, og overlevering av sønnen vår kommer til å gå kjempeflott :) Vi har også bestemt oss får å feire jul sammen dersom vi føler for dette når det nermer seg :)

Så vi klarte ikke sovne før kl.2 inatt fordi vi var så glade og hadde så mye å snakke om :) Så idag skal jeg pakke litt og nyte livet og imorgen reiser jeg hjem til en leilighet hos foreldrene mine :)

Kan enda ikke tro alt gikk så bra!!! :) Kan ikke huske sist jeg var så lykkelig! :)

(Hilsen skriver av innlegg: Prøver å ta pause i forholdet. ikke lett! )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Så godt at alt ordna seg så bra for dere, når det først hadde gått galt.

Tenk om alle kunne vert like flinke som dere.

Lykke til videre

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...