Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Hi! Jeg har virkelig gått opp to størrelser mer (fra 36C til 38DD) og er lei de tunge puppene. Har vondt i nakken og skuldrene pga dette. Er det noen som vet hvordan man kan få den opprinnelige str tilbake (gjerne mindre enn det og). Jeg sluttet å amme noen uker siden.
Ranveig R Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Den einaste måten å få betydeleg mindre pupper på er operasjon. Du kan alltids trene musklane som ligg bak puppene, og på den måten muligens få eit noko "spretnare" heilheitsinntrykk, men dei blir nok ikkje mindre. Ellers vil vel puppene krympe noko dersom du går ned i vekt, men det er jo sjølvsagt ikkje å anbefale dersom du har passe vekt no... Når eg er ferdig med fødslar og amming kjem eg seriøst til å vurdere operasjon sjølv, for det er eit SLIT med digre puppar (har gått frå 80DD til 85H(!!!) i løpet av svangerskapet/amminga).
Diadora Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Mine pupper ble mye mindre igjenn etter amming sist gang jeg ammet hvertfall.Men gikk alldri ned i samme str som før. Håper på det samme denne gang også=)
Coria Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Jeg gikk opp to størrelser, men nå som jeg ikke ammer lenger er jeg tilbake til gamle størrelsen.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Jeg skjønner:). Jeg begynte å trene musklene før jeg ble gravid og det hjalp lite. Kjenner du noen som har hatt operasjon? Jeg vurderer å operere.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Da er du heldig. Hvor mange uker tok det før du begynte å bruke den gamle str etter at du sluttet å amme?
Ranveig R Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Nei, eg kjenner ingen som har tatt brystreduksjon, berre motsett veg...
Gjest Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Du kan sjekke det på colosseumklinikken.no. Har samme prob her og vurderer reduksjon. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå