Gå til innhold

Intimbarbering!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å fjerne alt, men blir ofte litt sår og med røde nupper. Har dere noen gode råd dere som blir fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smør på invit hygiene et eller annet.. tror egentlig at det er en vibartor rens, men funker godt etter barbering..

Har den på kondomeriet..

Skrevet

dusj med varmt vann i ca 5- 10 min før barbering og smør på sinksalve rett etter på.... :o)

Skrevet

hadde faktisk tenkt å spørre om det samme HI.Må nok teste det med sink salven!

Skrevet

Fikk et tips om å bruke en hampvott etter barberingen og Zinksalva er et must etterpå.

Skrevet

Jeg pleier å barbere med hårbalsam...Masserer det inn over området og barberer...Jeg blir ikke nuppete da! Er jo verdt et forsøk?

Skrevet

Pleier å bli barbert hos frisøren min, så jeg vet ikke helt hva hun bruker etterpå. Avkjølende og deilig ihvertfall.

Skrevet

skal zink salva sitte på en stumd liksom?Blir jo litt ekkelt i trusa da:)

• 2 uker senere...
Skrevet

du får kjøpt noe som heter UNIRENS,ETTER INTIMBARBERING på kondomeriet.no....det funker som bare det!!!!men det svir som bare faen..du smører det på det barberte området rett etter barberinga,og lar det virke i 2 minutter..gjenta gjerne neste dag...har brukt det selv i laaaaaaaaaaaaang tid og det funker helt supert!!!!ingen røde,ekle nupper og ingen kløe og svie og ømhet...men det er jo viktig å barbere før håret får vokse for langt ut...jeg bruker ikke barberskum,men underlivsvask som asan når jeg barberer...

lykke til:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker hårfjerningskrem som er kjøpt på kondomeriet... det svir ikke, blir ikke rødt eller nupopete, og jeg har så langt ikke trengt å bruke noe etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...