solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Eller må jeg ringe helsestasjonen selv å få time? Gutten vår ble to i går og har ikke hørt noe fra helsestasjonen.
Vona Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Vanligvis når vi har vært på kontroll hos helsesøster, har vi fått time til neste kontroll. Det gjorde vi ikke denne ganga. Helsesøster ringte oss ang. vårt nyfødte barn, og da nevnte jeg 2-årskontrollen slik at vi fikk ny time. Aner ikke om de hadde kontaktet oss om jeg ikke hadde sagt noe...
Gjest Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Det går automatisk. Noen ganger kan det gå en stund over "alderen" før man blir innkalt, om de har mye å gjøre etc
Gjest Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 På "min" helsestasjon må man selv bestille tilme til 2-års kontrollen. (I motsetning til de tidligere kontrollene).
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2006 ok, takk for svar! Kanskje jeg skal ringe å høre om de har glemt meg eller noe...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Jeg ringte helsestasjonen fordi jeg ikke hadde hørt noe. Fikk beskjed om at de lå ca tre måneder (!) på etterskudd, så vi skulle få innkalling i posten etter hvert...
Bia-liten Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Her i kommunen (Nes i Akershus) har vi 3-års istedet for 2-årskontroll.
bente69;) Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Her får vi tilsendt time om 2 årskontroll, vi fikk nemlig innkallinga i går. Snuppa var 2 år i begynnelsen av juni og fikk først time den 28 aug. Her sa de at de prioriterte babyer på sommeren, at 2 åringen fikk vente til etter ferien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå