Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Er i uke 32 ca, og har vanvittig vondt under samleie - selv med glidemiddel!! Jeg finner ikke nytelse i det hele tatt, og etterpå klør det og svir .. Det er ikke soppinfeksjon, og det er ikke funnet noe annet.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg har jo lyst å ha sex.. Hva kan dette komme av? Det kjennes ut som "første gangen" hver gang nå og det er jo ikke noe godt for sambo heller.. ;( .. Håper jeg ikke er alene om dette - men på en måte håper jeg det - for det er så ubehagelig =( VÆRSÅSNILL å gi meg et svar !!! ... MVH J 88
vims-74 Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Er det like vondt uansett hva du putter inn, stort eller lite? Føles det tørt og ekkelt ut, eller er det bare fordi det er ømt? Det er ikke uvanlig å hovne opp under svangerskap, og særlig ikke når det nærmer seg, så det som slo meg at det var dette som er årsaken Ikke noe gøy når man vil,vil,vil men ikke får til iallefall, du har min fulle sympati!
EleResa Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Kanskje vinkelen er litt feil? Vi har funnet ut at det trengs en annen vinkel nå enn før jeg ble gravid. Når vi endelig fant ut av det har det vært bare godt etterpå, og jeg slipper å avbryte det hele pga ubehag eller smerter. Men vi prøvde jo en del stillinger før vi fant ut hva som funket best for oss da :-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 TUSEN takk begge to!! =) Dette var til stor takk og hjelp .. MVH
orbit Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 heisann.. jeg er i uke 28 og jeg og mannen min prøver oss stortsett med litt sex hver dag..noen dager er det helt utrolig og noen dager er det så innmari vondt..vi har kommet fra til at en ny dag en ny stilling, hastighet og framgangsmåter..jeg tror at kroppen er litt som humøret er nå..plutselig glad så litt trist, det jeg mener er at det som funket før eller i går er fælt i dag.. ta dere tid og prøv fram.. om han ikke kommer inn, så gå over til noe anet..kansje varm opp med en vibrator, se erotisk film..noen ganger trenger jeg å begynne for meg selv før mannen min slipper til. men ikke legg noe stress på at dere må ha sex.. er sikker på at dere vil finne ut av noe, lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå