sid74 Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 dette er vår side og vår eneste, men nei dere må pokkern meg blande dere inn her også! vennligst gå på fra svarer mor om det er noe dere lurer på. Dere skal være med på alt jo :-) oppfordring til alle gutta, ikke svar når damer spørr her, men husk og gå inn på far svarer mor siden så kansje vi får være i fred. hilsen en lykkelig far
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 vi jenter/damer trenger jo litt råd fra dere også da..
Zummi Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Og det gjør at dere ikke klarer å lese det som står med fine uthevede bokstaver som innledning på denne debatten om hvem denne er for og ikke? (Hint: Gjett hva debattene "far svarer mor" og "testosteron vs. østrogen" er ment til)
sid74 Skrevet 15. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2006 bare dytter denne opp på toppen jeg da. Irriterer meg litt at jentene blander seg inn her.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 tenkte eg sko dytte an litt til, siden der har vært nå litt flere her inne å poke rundt!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Hvis du irriterer deg over dette må jeg be deg få deg et liv side. Bor du her inne?????
sid74 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2006 nei gjør du??? Hvorfor er du anonym? Jente kansje :-)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Javel må være ei jenta denne her ja;P Nai eg bor ikke her inne, men eg blir snart en far, og me har mange spørsmål og råd som trengs å legge ut her, og me gidd ikke bekjmre oss over dere heile tida me ka me skrive. Er så enkelt som det.
Gjest Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Bump Det er ikke lett å holde seg unna den forbudte frukt, det er vel litt typisk.) Dere får tenke på det jenter at vi trenger litt diskusjonstid vi også for å diskutere ting uten at dere skal bry dere med svar. Dere vet ikke alt om vår oppfatning av svangerskapet og fødselen og vi trenger råd mannfolk, ikke fra kvinner
mamman til nyttårsbarn Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 Jeg bare lurer, hvem er det som er hormonelle her...eller er det bare uvithenhet. Det er vel det siste tenker jeg, eller kanskje en blanding?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 Ja, det er jo derfor du er eller skal bli pappa ti-hi Måtte bare få det ut.... Trekker meg sakte tilbake for aldrig å komme hit mere..vink Hadet bra Gutter ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #14 Skrevet 8. februar 2007 Stakkar liten.. Får dokker ikke lov å ha sia aleina? Føle mæ litt slem nu.. hehe
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #15 Skrevet 12. februar 2007 kan vi ikke få låst denne sia da? passord. til kun menn! Må få ha noen hemmeligheter vi og... Synest det er uuutroooooli merkelig... Det er 100 andre sider her. med kun jente snakk.. å denne ene sia vi har.. blir invandert. VIL DERE HA SLADDER LES SE Å HØR!!!!
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #16 Skrevet 15. februar 2007 Nå er jeg ihvertfall her!!!!!!!! Snakk om invitasjon for en rampete jente som ikke får noe feedback på kranglesiden. Jeg lar deg alldri være i fred, skal fotfølge hvert bidige innslag du kommer med. Du bør endre nicket ditt. Skal finne ut hvor du bor og så skal jeg stå utefor vinduet og se på deg. Neida, stå på lille gutt, en dag blir du mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå