hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Har hele tiden sagt at det ikke haster med å kjøpe inn noen nødvendige ting til knøttet, rydde plass til klærne hans/hennes. Finne frem ting fra loftet, og vaske det som poden har brukt osv.. Nå har jeg hele 78 dager igjen, men begynner å føle meg sliten og tung og har lite overskudd. Mulig jeg rett og slett bare skal starte så smått sånn at jeg i det hele tatt orker å gjøre det ;-)... Er jo koselig å gjøre slik mens man enneå ser på det som hyggelig, ikke fordi man MÅ!!
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Akkurat det samme har jeg tenkt på... særlig nå da jeg plutselig har blitt beordret til å ta det med ro frem til uke 36! Og trolig vil få før tiden.. Det skal jo være stas liksom...
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Sånn tenkte jeg i vertfall, at jeg ville gjøre det mens jeg hadde glede av det. Det er jeg veldig glad for nå. Man orker mindre på slutten.
haater husarbeid Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 akkurat derfor gjorde jeg det tidlig.....visste hvordan slutten er siden dette er nr to.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå