Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Her stiller ikke bestefar opp. Hører nesten aldri noe fra han. Han har sett barnebarnet sitt kun EN gang, og han bor ikke så veldig langt unna. Noen råd til å få et bedre forhold? Hvordan er forholdet til resten av familien? Tanter/onkler? Har det alltid vært sånn? Barnet mitt har en tante, men hun stiller heller aldri opp. Lager bare big-drama for den minste lille ting. Holder på å bli gal av hun.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 de blander seg opp i alt i livet vårt og skal kontrollere alt vi gjør. Ingenting vi gjør er bra nok. psykopat
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 forholdet til bestemora til ungene er over nå,ette og ha vært dårlig i en lang stund.hun bryr seg ikke og dstiller ikke opp eller dvs hun gjør det vist alt skjer sånn hun vil forhold til oldeforeldre andre besteforeldre tanter onkler og resten asv familien er bra
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 svigermor innbiller seg at hverdagen ikke kan gjennomføres uten at hun er der.... hun mener hun er uunnværlig, hun er påståelig, bedreviter, gammeldags, hespetre, trangsynt..... og samboer tør ikke som den pingla han er overfor sin mor å si fra... så det må jeg gjøre.. og jeg gjør det så det "hagler" om øra på henne, siden det er eneste måten å få henne til å forstå på.. en stund til hun innbiller seg at hun kan dure på igjen som hun vil... jeg gleder meg til jeg er kvitt henne for godt. ellers syns jeg resten av familien er grei på begge sider.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Det er utrolig forskjell på folk. Jeg har også en mor som ikke virker særlig interessert, slik har hun alltid vært. Har nok med seg selv..skrev innlegg lenger ned om 'mormor som ikke er særlig interessert' (tror jeg overskrifta var). Råd til bedre forhold: Tror det eneste som KAN hjelpe, men ikke er problemfritt er å tørre å snakke skikkelig ut med den det gjelder. Men er personen stabeis nok, eller ikke har kapasitet i sitt liv til å bry seg om sitt eget avkom, kan forholdet stå bom fast. Har alltid vært dårlig kommunikasjon i vår familie, og dette skal ikke få lov til å gå i arv, har jeg bestemt. Har to søsken, og vi er veldig obs på dette, og komm. så godt vi kan oss imellom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå