Gå til innhold

er jeg ond eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

faren til datteren min bryr seg om henne i det hele tatt, vi har ikke sett eller hørt noe fra han på et par måneder. han har ikke hatt noen inntekt de siste to årene, men nå vet jeg at han har jobbet et par måneder.

snakket med trygdekontoret i dag å de hadde ikke motatt noe melding om at han hadde fått inntekt. jeg e nemmelig ganske sikker at han jobber svart. prøvde å ringe han mange ganger men han legger bare på, tenkte at vi kunne lage en liten avtale at han feks satte innpå 500kr på jentas konto i måneden.

men nå e jeg så styggeli forbanna at jeg lurer på om jeg skal gi beskjed til sosialkontoret der han går å eventuelt skattekontoret å fortelle at han har inntekt, å da vil de si slutt på utbetaling fra sosialen.

hva syns dere?

vet jeg ikke skal bruke energien min på å være sint på han men ikke like lett alltid!

trenger mange svar før jeg sprekker :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ikke! ;) gøy å vere litt skadefro noen ganger ;) jeg hadde gjort det ;p hvorfor skal han komme så godt ut av det...

Skrevet

Betaler han ikke bidrag? Jo, jeg hadde gitt beskjed, han er jo ikke akkurat snill med deg og jenten heller.

Skrevet

nei ikke noe bidrag siden han ikke har inntekt! Tror jeg skal gjøre det kanskje jeg får ut litt sinne da :)

Skrevet

jeg syns du skal gjøre det. jeg gjorde no lignende m faren til barnet mitt å det var bare så deilig følelse å være litt ondskapsfull :P mohahaha

Skrevet

Hvis han skjønner at du har klaget på han, kan det bli lite morsomt!

Regner også med at det er sosialkontoret om har "bevisbyrden", så om du ikke kan bevise at han jobber svart, kan det være at du ikke oppnår noe som helst.

Skrevet

jeg har jo ikke noe å gjøre med han likevel, ikke stiller han opp eller vil se lille tulla, så spiller vel ikke noe rolle!

får bare se hva jeg gjør, kanskje jeg sover sinne av meg :)

Skrevet

Jeg synes ikke det høres ut som noen god idè. Du har mulighet til å få bidrag fra Trygdeetaten dersom far er skrevet opp som ukjent eller uten inntekt. Tror det blir ris til egen ræv dersom han finner utav at det er deg. I tillegg så er jeg ikke poenget med å straffe han fordi han ikke vil være far, det er hans valg og det er han som vil angre på det senere i livet. Om han blir stående uten inntekt i det hele tatt,så kan du vertfall være sikker på at han aldri har mulighet til å stille opp økonomisk. Ting kan forandre seg vet du!

Skrevet

Om du ikkje har høyrt frå han på eit par månader, korleis veit du då at han får pengar frå sosialen, og at han har jobba sidan du høyrte frå han sist..?

Og kvifor skulle trygdekontoret få melding om at han jobba, dersom han ikkje får utbetalingar frå trygdekontoret?

Skrevet

jeg vet det fordi moren hans har sagt det til meg, hadde vel ikke skrevet det om det ikke va noe i det jeg sa!!!!

Å skal ikke han melde fra til trygdekontoret når hans økonomiske situvasjon endrer seg, pr i dag betaler han ikke noe for datteren sin å har heller ikke gjort det, hun saksbehandleren min gikk inn i et system å så at det heller ikke va noe "sak" pågang!

synest det e ganske urettferdig jeg men det e vel gjerne bare meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...