Gå til innhold

da er det snart min tur


amanda,mamma til Imre og Storm

Anbefalte innlegg

Skrevet

til og blir Fru :)

 

Fant kjolen min idag :)

En lyslyserosa kjole med halterneck og forskjellige lengder ned til knærne.

Skal ha hvittsjal og hvite sandaler i tilegg:) :)

 

Og så var jeg inne og så på bryllupskake, det blir ei hjertforma fromarsjkake :)

 

Og blomstene blir "markblomster/villblomster" (om dere skjønner hva jeg mener).

Skal prate med en blomsterbutikk imorgen.

 

Nå gjenstår det kun og finne en dag som passer.

Presten foreslå førstkommende fredga, men må se an formen på min kjære.

men regner med det blir utsatt noen dager.

 

Presten er hvertfall innstillt på at det skal skje raskt:) :)

 

Til opplysning så blir det sykehusbrullup med kun min samboers familie tilstede (og meg såklart) :) :)

 

Gleder meg kjempmye.

Og ville bare dele litt av planleggingen så langt med dere.

 

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som at dere får til en fin feiring!

Ønsker dere masse lykke til :)

Skrevet

Tusen takk :) :)

Skrevet

Lykke til, jeg håper dere får en flott dag som dere vil se tilbake på med glede! Det er jo en litt spesiell situasjon å gjøre det i, men jeg er sikker på at for dere så blir det romantisk og flott! Håper vi får høre hvordan det gikk!

Skrevet

Tusen takk :)

 

Dere skal få fullt referat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...