amanda,mamma til Imre og Storm Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 til og blir Fru Fant kjolen min idag En lyslyserosa kjole med halterneck og forskjellige lengder ned til knærne. Skal ha hvittsjal og hvite sandaler i tilegg:) Og så var jeg inne og så på bryllupskake, det blir ei hjertforma fromarsjkake Og blomstene blir "markblomster/villblomster" (om dere skjønner hva jeg mener). Skal prate med en blomsterbutikk imorgen. Nå gjenstår det kun og finne en dag som passer. Presten foreslå førstkommende fredga, men må se an formen på min kjære. men regner med det blir utsatt noen dager. Presten er hvertfall innstillt på at det skal skje raskt:) Til opplysning så blir det sykehusbrullup med kun min samboers familie tilstede (og meg såklart) :) Gleder meg kjempmye. Og ville bare dele litt av planleggingen så langt med dere. klem
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Det høres ut som at dere får til en fin feiring! Ønsker dere masse lykke til
amanda,mamma til Imre og Storm Skrevet 11. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2006 Tusen takk :)
mayaya Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Lykke til, jeg håper dere får en flott dag som dere vil se tilbake på med glede! Det er jo en litt spesiell situasjon å gjøre det i, men jeg er sikker på at for dere så blir det romantisk og flott! Håper vi får høre hvordan det gikk!
amanda,mamma til Imre og Storm Skrevet 13. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2006 Tusen takk Dere skal få fullt referat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå