NellyPelly82 #14.06.07# Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Prøver meg her inne jeg :-) Hvor vanlig er det med festeblødning? Har IKM den 15e og lurer på hvis alle får det..
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 festeblødning er vist ikke vanlig, men jeg hadde det 4 dager etter kalkulert el. -tror jeg...
NellyPelly82 #14.06.07# Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2006 Tusen takk for alle svar! Da får jeg bare vente å se hvis spiren sitter denne gang ;-)
vannmann 76 Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Fikk festeblødning forrige gang. Men ikke denne gangen. Er nå ca 5-6 uker på vei. Da kom blødningen etter en uke ca tror jeg.
Kris. Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Fått feste blødning i alle mine tre svangerskap!
isma Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Tekst om festeblødning En liten blødning som enkelte kvinner opplever 5-12 dager, kan være en festeblødning, hvis det er en grunn til at kvinnen skulle være gravid. Festeblødninger blir ofte hvis den kommer sent mistolket som en tidlig menstruasjon, tiltross for at blødningen er lett og av kort varighet. Hvordan ser en festeblødning ut? En festeblødning er en vaginal utflod som normalt består av en liten mengde rosa eller brunt blod. Omtrent bare hver tredje gravide kvinne opplever en synlig festeblødning. Når skjer festeblødningen? Festeblødningen skjer når det befruktede egget fester seg i livmorveggen, i gjennomsnitt 5-12 dager etter eggløsning. Er det grunn til å bekymre seg over en festeblødning? Nei, en festeblødning er helt normalt. Hvis blødningen er kombinert med kramper, ryggsmerter og økende blødning, så er det ingen grunn til å bekymre seg. link: http://www.terminkalkulator.com/festebl%C3%B8dning/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå