Mamma til 2 jenter..... Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Svigemor har bare hatt henne en gang før og når jeg da kom og hentet henne i 11 tiden dagen etter så hadde hun enda ikke fått mat for sånnt virker det ikke som hun tenker på.... Det er liksom mer stas og fly rundt og gjøre alt mulig annet enn å gi mat enda jeg sa det veldig tydlig når jeg dro at hun måtte nesten holde rutinene mine vedlike.. Syns liksom det blir så dumt når jeg har jobbet så mye for at vi skal få rutine på ting også skal hun bare ødlegge de.. Jeg blir så usikker og redd når jeg tenker på at hun skal være der, syns liksom jeg ikke får sagt i fra noe klarere enn det jeg gjorde sist... Det skal ikke være lett med disse besteforeldrene....
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 Til dere som syns det var teit av meg og låne henne bort så gitt det veldig fint denne gangen... Trengte bare og helle ut litt bekymringer så da vet jeg at jeg ikke skal si noe neste gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå