Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Ser det er nevnt her inne, men kan ikke helt skjønne hva det er . Noen som kan forklare?????
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 skjønner du ingenting eller? hehehehehehehehhe
Trollemor og snuppa! Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Meg du spør da regner jeg med...? ) DVD-ene er utarbeidet og ment for de helt minste. Veldig enkle; Tog som kjører rundt i ring, hånddukker, vann som beveger seg fra side til side, dyr osv. Også er det lagt på klassisk musikk til. Snuppa elsker de, og smiler når hun kjenner igjen ting på DVD-en.. www.babyeinstein.com - for de som lurer! )
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Hadde vært bedre om de hadde brukt et orkester til musikken istedet for plinke-plonke synthesizer/elpiano eller hva søren det er de har brukt! Jeg ble skikkelig skuffet og poden mistet fort interessen............
Trollemor og snuppa! Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Klart det, men da hadde nok sikkert DVD-ene kostet mer også... Synes de er fine, jeg.. Og snuppa ser fortsatt på de og digger dem! Nå når hun mistet interessen for den første har vi gått over til Baby Noah som er for de rundt året! Hun er elleve mnd og elsker den.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå