Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Unnskyld meg, dette er ikke akkurat noe tema å ta opp, men jeg ble rett og slett sjokkert. Fikk rotet meg inn på kranglesiden da jeg søkte etter diverse ting, og tenkte at er det virkelig mulig at folk sitter å holder på slik? http://www.dinbaby.com/forum/thread/5432960 Syns det er lav mål, og at sånne ting kan de finne et annet forum å holde på med! Sorry, men måtte bare få det ut!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Et annet forum? Kranglesiden ble opprettet nettopp for å skrelle bort det verste fra skravle og øvrige forum. Men du fikk det ut ihvertfall:)
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 passe fint inne på en babyside da.......jah....
Gjest Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Haha, nemlig - og det sier vel mer om det latente uhyggelige skikkelige griseskumle mørket i den som søkte...
Cat.68 Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Ja for litt humor i hverdagen det er farlig det !!!!!!! Herrefred, så oppgitt jeg blir.
Gjest Skrevet 9. august 2006 #11 Skrevet 9. august 2006 synes de var litt morsomme jeg da:) er jo allerede på en Krangleside da, så man kan jo ikke akkurat bli sjokkert
KaMa Skrevet 9. august 2006 #12 Skrevet 9. august 2006 Gjeeesp.. Blir man så prippen og humørløs av å ha en baby i hus? Da burde man kansje gi siden en sjangs da? For hovedinnlegget og overskriften hadde passet bedre inn på kranglesiden enn her inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå