Gå til innhold

Endelig...


moderen

Anbefalte innlegg

Hei!

Da kommer jeg inn her, er 28 +0 i dag. Det har vært et slit å komme så langt, men nå er målet nådd.

4 uker til, og vår lille prematurprins kan se dagens lys!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fulgt litt med på historien hennes inne på Gravid i moden alder forumet. Kjempetøff dame som har hatt fostervannslekkasje siden uke 18 eller noe sånt om jeg ikke husker feil...Er derfor de skal forløse barnet så tidlig, fordi faren for infeksjon er til stede jo lenger hun går med lekkasjen.

Velkommen til oss Moderen- nå er det ikke lenge igjen! Blir en liten klok og hjelpsom jomfru dette her :)!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer det, Månebarn - vannavgang i uke 18+3, og da var det bortimot tomt der inne.... Legene var klare til å sette igang med senabort, men jeg nektet, så lenge det var liv i fosteret, og ikke fare for livet mitt. Siden har vannmengden tatt seg opp, det har vært tilløp til infeksjon som er blitt behandlet, og jeg har forbauset hver eneste lege jeg har snakket med.... for at jeg fortsatt er gravid...

Nå er alt normalt, bortsett fra relativt stor lekkasje av fostervann. Det er likevel nok vann der inne, og junior har det helt fint.

Men senest uke 34, sannsynligvis uke 32/33 er max tid de tør å la det gå - det er større fare for infeksjon jo nærmere termin man kommer.

Og selv om det kan høres skummelt ut å føde i uke 32... skal si det høres MYE bedre ut enn å ha en senabort i uke 19, eller ekstremprematur fødsel i uke 22-26...

I alle fall - nå ser det ut til å ga bra!!!!!

Takk for gode ord!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI.VELKOMMEN!!!

du har vært gjennom tøffe tider ser jeg.utrolig å lese at slikt går så bra =0)

lykke til videre på veien mot møte med prinsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg/dere masse lykke til :)

 

Går nok kjempe bra skal du se!!!!

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så koselig å se deg her inne, har lest historien din opptil flere ganger og grått mine modige tårer og krysset fingre for dere.. Så nå ble jeg kjempeglad for å se at du har kommet så langt og bare er noen uker igjen! Gratulerer!!! Og lykke til videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne jeg også! Har også snufset til historien deres opp igjennom! Helt utrolig bra å se dere her! Gratulerer! Og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, sier jeg bare! Trodde ikke sånt gikk an jeg. Velkommen skal du være, vi krysser fingre alle sammen, og satser på at du får vært her så lenge som mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett og slett en ordentlig solskinnshistorie.. I like!! : ) Masse masse lykke til videre, får håpe alt går bra.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, moderen. Du høres ut som en sterk kvinne - bra at du nektet senabort i uke 19! Stå på videre, nå er du snart i mål. Krysser fingrene for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...