Gå til innhold

Hei! Andre her som er aleine me ADHD barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ej er ei aleinemamma på 28 år som har en gut på 8 år som har ADHD.

Ønsker noken å dele erfaringer og sann med. Kjekt å ha kontakt me andre aleineforeldre me barn med den diagnosa.

Ønsker og kontakt med andre aleinemødre.

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei .. er ikke kommet så langt i systemet at vi har fått noen diAGnose men vesla her på 9 år er under utredning... har hat de tre timene på bupp og til tirsdag er det legetimen .... så får vi se hva som skjer fra der .... hvor bor du da ....

Skrevet

Hei! Kjekt å høyre fra andre so har barn me kansje den samme diagnosa.

Ej bor på sunnmøre. Kor du kjem fra da?

Ja tek si tid å få stilt diagnose. Er mange tester og ting dei må vite på bup før en kan få diagnose. Håpe for dokka del at dokke får noken svar ifra bup. Ej syns de va godt å få diagnose og få satt et ord på korfor han va sann han va,og vite at de va en grunn til at han va sann han e. Betre å gå videre etter å ha fått de svaret med bup syns i vertfall ej.

Skrevet

Hei igjen! Da he ej lagt dej til på msn. So mailast vi no sikkert der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...