aleinemamma til 8 åring Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Ej er ei aleinemamma på 28 år som har en gut på 8 år som har ADHD. Ønsker noken å dele erfaringer og sann med. Kjekt å ha kontakt me andre aleineforeldre me barn med den diagnosa. Ønsker og kontakt med andre aleinemødre.
mammatil4gull Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 hei .. er ikke kommet så langt i systemet at vi har fått noen diAGnose men vesla her på 9 år er under utredning... har hat de tre timene på bupp og til tirsdag er det legetimen .... så får vi se hva som skjer fra der .... hvor bor du da ....
aleinemamma til 8 åring Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2006 Hei! Kjekt å høyre fra andre so har barn me kansje den samme diagnosa. Ej bor på sunnmøre. Kor du kjem fra da? Ja tek si tid å få stilt diagnose. Er mange tester og ting dei må vite på bup før en kan få diagnose. Håpe for dokka del at dokke får noken svar ifra bup. Ej syns de va godt å få diagnose og få satt et ord på korfor han va sann han va,og vite at de va en grunn til at han va sann han e. Betre å gå videre etter å ha fått de svaret med bup syns i vertfall ej.
mammatil4gull Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 bor på østlandet vi da .... akershus... ja du kan jo få msn...... [email protected]
aleinemamma til 8 åring Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 Hei igjen! Da he ej lagt dej til på msn. So mailast vi no sikkert der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå