Gå til innhold

suging brekniger

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en jente som aldri har sug noen. å jeg er redd for at jeg ikke skal klare det fordi jeg veldig lette får brekinger av å ha lange ting i munnen. Det e så vidt eg klare å pusse de bakerste tenner for eg brekker meg så mye.

så har noen tips på kordan eg kan ungå brekkinger. hvis det sko visa seg at det blei et problem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve deg hjemme. Når jeg begynte å suge var jeg også veldig nervød for å brekke meg. Men jeg øvde meg med banan eller dildoen min. Det er best med dildo, for det er den rette formen. Er bare å ta det rolig i starten og ikke putt den for langt bak i munnen

Skrevet

Du behøver ikke nødvendigvis å ta den så langt inn i munnen. Det går også fint an å føre den ut og inn (sånn passelig langt inn for deg) mens du suger på den og lar tungen rulle rundt omkring den. Sikker suksess!!

Skrevet

Var redd for det samme selv før. Men det viste seg at det ikke var noe problem. En trenger overhode ikke å gjøre det slik som på film. Med langt inn og mye inn.

Det er igrunn bare å føle seg frem, og se hvor mye du klarer.

Eneste tips jeg kan gi, er å begynne forsiktig. Og føle seg frem. Og få tilbakemeldinger av din partner, prat med ham. Kanskje han liker best å bare bli sugd på tuppen feks.....

Skrevet

Selv pleier jeg først å smøre inn pikken med f.eks. sjokoladekrem. Det øker nytelsen, faktisk for oss begge! Suger ham flere ganger i uka.

Skrevet

Pleier ikke ta den særlig langt inn i munnen. Gir samme opphissende virkning å slikke på utsiden av pikkhodet, etter å ha dradd forhuden ned, samtidig som jeg masserer ballene hans forsiktig, og i skrittet ellers. Hvis jeg samtidig fører en finger forsiktig inn i rumpehullet hans, virker det som han eksploderer!

• 2 uker senere...
Skrevet

det hjelper på hvis du har ett glass appelsinjuice på nattbordet...drikk litt av juicen innimella suginga,den hjelper mot brekninger!!!!fikk dette suverene rådet av en homofil kompis...hehe...han vet nok råd..hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...