Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jenta vår på fjorten mnd. har aldri vært spesielt begeistret for vogna, men nå er det nesten umulig å få henne til å sovne der. Hun sovner lett og godt i senga si og i andre senger, men ikke snakk om å sove i vogna. Dersom hun sovner, våkner hun etter kort tid igjen og hyyler som hun gjerne gjorde inntill hun sovnet. Det er jo litt upraktisk å måtte være hjemme til etter formiddagsluren, noen som har noen råd om hvordan hun kan bli mer glad i å kose seg i vognen? (Hun er veldig aktiv og mye oppe og leker og går, det er ikke sånn at hun bare er lei fordi hun må sitte i vognen hele dagen, altså...)

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er du som bestemmer her. ikke hun. hvis du vil forandre rutiner så gjør du det bare. kommer til å ta litt tid før hun venner seg til dine nye rutiner ang soving i vogn, men etterhvert så venner hun seg til det skal du se:o)

Skrevet

Takk for svar. Jeg hadde jo håpet at det gikk an å gjøre begge deler, altså være inne noen dager og sove ute i vognen andre dager. Vi bor i fjerde etasje, så jeg vil ikke sette henne utenfor i vogna de dagene jeg har ting å ordne inne. Noen med slike erfaringer?

Skrevet

Vi lager det litt "koselig" i vogna. Et tynt flanellsteppe i bunnen, en liten babypute og et teppe som hun selv ønsker å ha over seg. Da er det brått litt mer kos og stas å legge seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...