Gå til innhold

når begynte barna deres med 1 dupp om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når sov de og hvor lenge? jeg gjorde et forsøk med lillemann idag (9mnd gammel) hvor han var våken til 12-12.30. Vi stod riktignok opp mye senere enn vanlig idag (kl.9 faktisk, fra tidligere i 7-tiden) så derfor tenkte jeg å prøve ut dette idag da... la han i vogna litt før 12.30 og han sovna på et blunk.... men... duppen varte bare i litt over en halvtime. da skulle han ikke sove mer, men har vært grinete siden. la han i senga nå for å se om han er trøtt, men neida... litt tidlig å begynne med 1 dupp eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg trur kanskje det er litt tidlig. Jenta mi på åtte mnd har i alle fall VELDIG behov for de to duppene sine enda, og det er da ikke så stor forskjell i alder? Vet at broren min og dama begynte med en dupp da jenta deres var elleve mnd. Likevel er jo barn forskjellige, og du kjenner din sønn best, så om du tror det er nok med en dupp, så er det sikkert det.. Jenta mi sover hele natta (åtte til sju-halv åtte), og to dupper på en og en halv time om dagen. Noen ganger kan den første duppen bli to timer.

Skrevet

Gutten min er 9 1/2 mnd, og jeg tror ikke det er så lenge til han kun trenger 1 dupp. han begynner 50% i barnehage nå, så jeg regner emd at det blir 1 dupp der etterhvert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...