Nuss Nuss Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Jeg flytter til Syd Fyn nå den 21 aug. Nærmere bestemt Faaborg. Lengter dere som bor i Dk ofte hjem til Norge? Flytter med mann og sønn på 1 år. Han kommer derfra. Hva savner dere? Er det noen økonomiske rettigheter jeg bør vite om sånn som kontantstøtte osv. Er det noen "goder" jeg ikke får i Dk som jeg har her i norge nå? Hva er bedre i Dk og hva er bedre Norge??
Nuss Nuss Skrevet 14. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2006 Ingen?? Vet det er flere fra Dk her inne!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Hvis du skriver noe med Danmark eller Fyn i overskriften så kan det hende at flere leser innlegget ditt.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 dytter jeg;-) Selv om du kanskje har faatt svar...
Loyloy Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Sjekk dato på tråden før dere trekker dem frem...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Kan jo hende det er andre som vil vite det samme da.... Lenge siden jeg har sett noe til deg her inne Loyloy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå