Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Jeg liker at mannen min gir meg en omgang med beltet når han synes jeg har vært ulydig.. Det gjør at jeg føler meg litt trygg selv om det noen ganger gjør veldig vondt.. Så får jeg av og til litt trøstepikk etterpå viss jeg lover å være snill:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Hmm, omtrent samtidig med at du la inn dette innlegget, skrev jeg om ris på rumpa i en annen tråd, som svar til en annen. Men i vårt tilfelle er det jeg som riser min mann, for deretter å ronke ham. Først den totale ydmykelsen, og så en kraftig reisning, før jeg (noen ganger sammen med venninna mi) sørger for en kraftig utløsning hos ham, og deretter hos hverandre. Deilig! Burde gjøres mye oftere!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Det er deilig å bli ydmyket ja:) Men her kunne vi aldri snudd om på rollene, for det hadde blitt helt feil for både meg og ham.. Hva riser du mannen din med da? HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Må si at dette innlegget høres utrolig herlig ut!!! Skulle gjerne hvert din mann!! fruen smekker litt på rompa, men ikke så ofte som jeg håper.. men hun klyper meg også litt i brystvortene og det er bare herlig!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Riser med hånda, ikke noen pisk e.l. Mer i "goodspanking"-stilen, altså.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 God spanking er tingen samtidig med at han tar meg hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå