Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 barneforsikring...hav har/ville dere valgt?
84 mamma Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Me har gjensidige barneforsikring. Men har ikkje høryt med storebrand i det heile. Eg synst gjensidige sin forsikring virkar grei, dessutan har me alle dei andre forsikringane våre der.
pandabjørn Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 vi har storebrand og de har kommet best ut i test og vi betaler 127 kr mnd......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå