*MeA* Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Jeg har en datter som akkurat har fylt 2 år. Har litt lyst til å ta henne med på Gymlek med foreldre. Har de utbytte av det eller er det like greit å leke/danse til musikk hjemme? Det koster jo litt og så er det midt i middagstida.
Gjest Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Jeg og snuppa mi har meldt oss på dansing. Hun blir to i slutten av august. Jeg tror hun kommer til å like det, men en treåring har sikkert større utbytte! Får håpe det er verdt pengene :-)
little old lady hoo Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Med eldstemann har vi vært på gymlek siden han var to. Yngste har vært med siden han var 3 uker! Du kan jo høre om du kan få gå en gang å se hva det er , før du må melde deg på. Vi syns at dette har vært suverent. De leker med alle slags apparater, og med andre unger. Vi har også andre unger med på dette, så får foreldrene avlastning og våre unger får selskap.
M&Ida Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Jeg har ei på 2,5 år og har også lyst til å begynne på noe med henne. Noen av dere andre her som bor i Trondheim og er med på noe?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Ikke for tidlig. Vår begynte litt før han ble to. Gikk helt fint - men det er jo også mye opp til foreldrene...
tikktakk Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 hei..hvor har de gymlek for 2åringer? Jeg har så lyst å ta med min sønn på det, men finner ikke hvor det er...vi bor i Oslo!!! Er det på lørdager oxo?
*MeA* Skrevet 10. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2006 Jeg Googla på nettet og fant denne lenken som kanskje kan hjelpe deg med å finne noe. http://www.aktivioslo.no/babydans.html Tror det er vanlig at turnforeningene har Gymlek for de aller minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå