Gå til innhold

Gymlek med foreldre. Fortidlig for 2-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som akkurat har fylt 2 år. Har litt lyst til å ta henne med på Gymlek med foreldre. Har de utbytte av det eller er det like greit å leke/danse til musikk hjemme? Det koster jo litt og så er det midt i middagstida.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og snuppa mi har meldt oss på dansing. Hun blir to i slutten av august. Jeg tror hun kommer til å like det, men en treåring har sikkert større utbytte!

Får håpe det er verdt pengene :-)

Skrevet

Med eldstemann har vi vært på gymlek siden han var to. Yngste har vært med siden han var 3 uker!

Du kan jo høre om du kan få gå en gang å se hva det er , før du må melde deg på. Vi syns at dette har vært suverent. De leker med alle slags apparater, og med andre unger. Vi har også andre unger med på dette, så får foreldrene avlastning og våre unger får selskap.

Skrevet

Jeg har ei på 2,5 år og har også lyst til å begynne på noe med henne. Noen av dere andre her som bor i Trondheim og er med på noe?

Skrevet

Ikke for tidlig. Vår begynte litt før han ble to. Gikk helt fint - men det er jo også mye opp til foreldrene...

Skrevet

hei..hvor har de gymlek for 2åringer? Jeg har så lyst å ta med min sønn på det, men finner ikke hvor det er...vi bor i Oslo!!! Er det på lørdager oxo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...