Gå til innhold

Så var det over for denne gang.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja da er snart ferien over og stebarn skal hjem.

Må si at det egentlig har gått veldig bra.De oppfører seg fint og gjør som de får beskjed om.Men allikevell er det slitsomt å ha de her....

Hvorfor??? Jo for de snakker jo nesten ikke med oss... Prøver fortvilet å få igang samtaler men vi gir snart opp for vi får jo ikke svar. Når de er nesten voksen så forventer jeg at de kan si mer en ja, nei og jeg vet ikke, når vi spørr de om noe.

De klarer veldig godt å snakke når de skal spørre etter penger eller om vi kan kjøre de noen steder.

Men alt i alt så er de snille barn som oppfører seg fint og det er bra.

Så får vi bare leve med at de ikke vil snakke med oss, selv om jeg vet det sårer faren.

For han føler til tider at de kun er her fordi moren sier at de skal og at de overhodet ikke har noen interresse av å dele livet sitt med han, uten om når det gjelder at han skal forsørge de.

Noe vi selvfølgelig gjør.

Men det er sårt å se på samboer....For han er en god pappa som er utrolig flink med mine barn og fellesbarn.

Han har selv sagt at han føler han kjenner min barn bedre enn sine egne og føler seg mer som en pappa for mine.

Og det er jo ikke sånn det skal være.....

Har prøvd å¨si det til barna flere ganger, at faren ikke kan klare å føre en samtale med de og snakke med de når de ikke svarer når han prøver.

Men det virker ikke som om de skjønner hva jeg mener.Eller ikke vil skjønne.

Men,men, nå er ferien over for denne gang, også håper vi (som alltid) at det går bedre neste gang... Med samtalene......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...