25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 regner med at de kan sitte i den rimelig tidlig. De skal jo sitte i barnesete helst uansett, men i max 1-2 timer av gangen da. Min sitter i vippestol noen minutter hver dag og i bilsete noen ganger i uka. Håper jeg ikke gjør noe dumt???
~L~ 28.11.05 Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Vår gutt har ligget i vippestolen fra ca. 1 1/2 uke gammel. Men han har ligget, ikke sittet, så det kan de nok fra så tidlig alder. Får jo ikke noe press på ryggen av det...
mai mammaen til to Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 jeg husker jeg satte henne i den når hun var en 5-6 uker..men den vi har er ikke helt flat så hun satt veldig rart i den.... nå er hun 3 mnd og sitter mye bedre i den..men bruker den nesten ikke i det heletatt....ligger henne heller på et teppe på gulvet...det er mye bedre for henne...og setter ofte baby gymmen over...
Gjest Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 På min baby bjørn stol står det fra 3.5 kg til 13 kg. Har ikke satt jenten min i den enda siden hun bare var 2,8 v/ fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå