Gå til innhold

Livet som gift er jaggu deilig:)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen på lørdag var perfekt. Litt stress dagene før med mye familie som ville være sosiale mens jeg egentlig ikke hadde tid, pluss som sagt at jeg krasjet pappa sin bil...

Det var nydelig vær, jeg gråt som en foss halve dagen og masse på kvelden under talene. Jeg storkoste meg og hadde det fantastisk. DJen skapte genial stemning, teltet var utrolig, været likeså, maten smakte supert, kaken var deilig, talene utrolig rørende, jeg scoret stort med min, lille gutten min storkoste seg her hjemme sammen med barnevakt og 2 fettre, sovnet sittende i sengen kl 2030. Vi danset brudevalsen til Carly SImons You're so vain til overdøvende applaus, og festen fortsatte og fortsatte og fortsatte...

Min mann (fnis) ble svært brisen, løp barbent opp innkjørselen hånd i hånd med min fetter og var rett og slett aldeles nydelig. Han sovnet snorkende på sofaen, mine svogerforeldre og svigerinne med forlovede på hvert sitt soverom i 2 etasje og jeg og min sønn på samme rom. Ikke akkurat superromantisk, men akk så deilig likevel. Hadde ikke blitt sex, for å si det sånn og han hadde snorket som et uvær, så jeg fikk 5 timer sammenhengende søvn før min sønn våknet og min mann (fnis) har så dårlig samvittighet nå at jeg får to nye diamanter i allianseringen min som "plaster på såret"....

"fullbyrdet" ekteskapet i går istedet, uthvilt og mye mer "våken".

Det eneste om ikke var optimalt er at jeg fremdeles verker i hodebunnen etter alle fliseklemmene og oppsettet. Min svigerinne brukte 50 minutter på å løse opp i floken i går.....

Alt i alt, en fantastisk dag og sååå deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...