Gå til innhold

Hva gjør dere andre gravidoser på en mandags kveld??!! =)

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her i et stygt slække skjørt og en deilig kose topp i et forferdelig rotete rom som skal bli det såkalte barnerommet ettter litt rydding og maling=)

Ble liksom aldri helt ferdig med dette rommet etter at vi flyttet inn, det har liksom bare blitt ROTEROMMET.

Samboeren er på jobb, jobber natt på sykehus. Så det er ikke mye spennende som skjer hos meg i kveld. Har spist litt snop (FY FY) og har lyst på enda mer!!! hehe Har også spist sun lolly (nam) Tror jeg skal legge meg litt rett ut på sofaen og se om det er noe på TV... men så har vi ikke TV3 lenger!!! Der går jo alle "bra" seriene... hehe..

Håper dere andre har en fortreffelig spennende kveld i motsetning til meg!

Også vant ikke FFK engang.... uff uff.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... jeg har akkurat lagt vår datter... litt vel sent, men sånn blir det ofte i disse ferietider... ellers har jeg bare slappet av på sofaen i hele kveld... spiste kveldsmat sammen med datter og samboer foran tv`n og tente masse levende lys. Liker at dt blir mørkere om kveldene, for da kan jeg tenne masse lys og gi rommene en spesiell intim stemning,.... Ellers har det faktisk begynt å regne her nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til "venter jentebaby"! Misunner deg nesten litt at det regner.. Her i fr.stad har det vært kjempe varmt den siste uken. I dag var det riktignok overskyet, men likevel 27 grader! Så nå gleder jeg meg litt til høsten, da det begynner å bli litt guffent og man kan tenne masse levende lys. ( hvis jeg tenner masse lys nå blir det kjeeeeeeeeempe varmt i leiligheten... )Elsker høsten egentlig!! =)

Når har du termin da? =) Datter nr to blir artig. Vi håpet litt på jente vi å, men ser ut til at det blir gutt =) Av de vi kjenner har det kommet veldig mange gutter nå. Vi har to vennepar som akkurat har fått gutter. Et annet vennepar skal ha gutt i oktober, vi i januar. Og det siste venneparet i desember, men de vet ikke hva de får. Broren min fikk gutt i februar. Og på jobben fikk 5 av 7 gutter! SÅ skikkelig gutte baby booom! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...