Gå til innhold

kan enn ha anelsex under svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi digger analsex, men nå prøver vi altså på å lage barn ( å det er ikke i anus...hehe). Det jeg lurer på er om det går greitt å ha analsex når enn prøver å bli gravid? kan enn abortere? er det skadelig på noe vis for barnet? vi kombinerer gjerne litt mellom stasjonene, og jeg er redd bakterier på noe vis kan skade barnet.....noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere går vel ikke direkte fra 1. til 2. og omvendt? Det er jo ikke bra ift bakterier om man er gravid eller ikke...Dersom dere bruker kondom da og tar av denne hvis dere skifter stasjon..

Skrevet

joda vi skifte hele tiden....har gjort det i alle år, og det gådd veldig bra. Liker det best sånn, og kan ikke fordra kondom. Må ha i begge da er det best

Skrevet

Det skal jo ikke være bra med tarmbakterier i skjeden, men om det kan føre til abort har jeg ikke anelse om. De fleste jeg hører om som er i forhold bruker sjelden kondom ved bytting, og det har alltid gått fint sånn infeksjonsmessig, men om det har noe å si for fosteret bør du kanskje spørre helsepersonell om :)

Men - egentlig skulle jeg ikke tro det, det skal jo være rimelig forseglet inni der, det som evt skjer er vel en infeksjon i skjeden som kan ha ringvirkninger innover.. Men for å være sikker ville jeg spurt noen som virkelig har peiling :)

Skrevet

Så dere bytter virkelig? Ikke meningen å støte deg, men uff da! Selv om du sier at det har gått bra, må jo tarmbakteriene blomstre opp inne i skjeden... Vi har analsex vi også, mannen min har lyst til å bytte frem og tilbake, men vi gjør det ikke - jeg vil jo ikke få noen soppinfeksjon! Det er jææævlig irriterende å ha altså! Ville ikke tatt sjansen på å bytte under graviditeten iallfall...

Skrevet

ja vi gjør d:-)

Føler meg skikkelig grisete nå.....hehe! Samboeren min sier; du ser så snill å uskyldig ut, men du er jo helt vill.

Vi vasker oss nøye både før og etter, og er veldig nøye på hygiene....ikke det at det hjelper så veldig for bakteriene!!! Jeg har sjelden hatt sopp, og vi gjør jo dette flere ganger iuken og i flere år, så det er ikke så veldig enkelt å få infeksjoner, men det kan jo fort snu seg..

Skrevet

aldri fått sopp av det jeg heller, men i mitt første svangerskap begynte jeg å blø i skjeden eller livmor eller noe (hvertfall DEN veien hvis du skjønner) å det var en skrekkelig opplevelse i uke 33 derfor er jeg mer skeptisk nå...

Skrevet

Jeg skal ikke kommentere noe annet enn at det er lettere å få infeksjoner og soppoppblomstring under graviditet, så det kan være lurt å ta sine forholdsregler litt mer nøye :-)

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke hatt noe problem med hverken infeksjoner eller soppoppblomstring etter jeg ble gravid, bank i bordet! Det er nok som med det meste annet, det som stemmer for noen stemmer nødvendigvis ikke for alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...