anni ke n - med ny baby Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Noen med forslag til hva vår lille pode kan få spise? Har foreløpig gitt henne hirsegrøt med mm og vann og solsikkeolje i iblandet enten banan eller malt. I dag prøvde jeg med litt most avokado til middag. Hun spiste et par skjeer, men det var tydeligvis ikke søtt nok... Kan jeg for eksempel gi henne bær? Hva med brødskorpe? Er det for tidlig? (Han to tenner nede)
jennifer Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Brødskorpe er nok litt tidlig:) Jenta mi på 6 1/2 får ikke det ennå og hat to tenner nede. Jeg har gitt henne potet og gulrotmos. Kuttet ut banan nå for hun ble så hard i magen. Gir derfor eplejuice og sviskejuice. Hun synes middag m grønnsaker og lam var veldig god. Most Pære. vannmelon, eple. Jeg bruker og blande i litt søtfruktpure`hvis hun ikke liker ting så godt:) Bær.. jeg gir henne ett ferdigkjøpt glass m Jordbær, Bringebær og eple fra HIPP, så det kan jo ikke være feil og gi bær så lenge de produserer det:) Klem
Du og jeg og vi fire Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Du kan blande banan og avokado, eller pæremos og avokado. Da min var på din alder gav jeg han: avokado+banan avokado+pære (kokte pære 5-10 min, moste og fryste ned i isterninger) eplemos med kanel (kokte som pæremos) eplemos+pæremos eple- og mangomos Ellers så begynte jeg å gi han middag (potet, gulrot, broccoli og kålrot med en smørklatt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå