Gå til innhold

Treff på peppes i Oslo


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til og være med neste uke?

Peppes på aker brygge,der er det jo kjempe topp for alle oss med vogn:)

 

Håper noen blir med..

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda kan sikkert være med jeg:) nå har jeg ikke så mye penger for tiden. får den 20nd. men skal se:)

Skrevet

Vi er med:)

Skrevet

BRA=)

Skrevet

Vi blir nok også med, kommer litt an på når det er...

Skrevet

HVORFOR BLIR IKKE DISSE TREFFENE LAGT UT PÅ TREFFSIDENE?????

Skrevet

det blir jo det. Dette er jo bare et spørsmål. Bagel&Juice treffet ble lagt ut på bim. fordi det var en fra bim som ordnet treffe og at det var ikke bare for dem som var gravide, derfor skrev jeg et innlegg som er lengre nede på denne siden:)

Skrevet

Fordi det er mer respons her!!!

Skrevet

men jeg vil da tro at de kan legges ut der også uten at det blir ferre som møter opp? jeg skulle gjærne vært med på et treff, men jeg titter bare på treffsidene av og til. har desverre ikke mulighet til å lese gjennom flere tråder for å finne ut om det skal være noe, og skrive innlegg, vente på svar for å få vite når og hvor.

Skrevet

Synes det er flott at treffene blir lagt ut her jeg, for jeg leser ALDRI treffsidene ;)

 

Og hvem som helst kan jo legge det inn på treffsidene hvis de vil :)

 

 

Regner med at vi blir med, ja!

Skrevet

Kan dere på tirsdag kl 13?

Litt skeptisk til peppes,men men shit dau..hehe..:P

Skrevet

bare lurer på om det blirnoe treff i morgen, og hvem som evt.skal bli med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...