Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Vi har to gutter fra før og deres navn passer med både Tage og Henrik. Ønsker kommentarer på disse navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Henrik synes jeg er fint, mens Tage liker jeg ikke noe særlig. Så jeg stemmer for Henrik (selv om det jo bare er dere foreldrene som har skikkelig stemmerett ) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Hvorfor liker du ikke Tage? Er det sært eller forbinder du det med en person som du ikke liker? Er bare nysgjerrig siden jeg har fått samme kommentar tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Oj... Jeg kjenner ingen som heter det, men jeg får det liksom ikke til å "stemme" om du skjønner. Var litt vanskelig å forklare, dette her... Men igjen, kanskje det bare er ett navn man må bli vandt til? Kjenner jo som sagt ingen som heter det, så for meg er det veldig uvant -og derfor kanskje litt sært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Syns Tage er litt for spesielt, men det er ikke stygt. Ville selv valgt Henrik. Det er to veldig ulike navn dere har valget mellom syns jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
19.08.06 Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg ville valgt Tage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #7 Del Skrevet 7. august 2006 Henrik, det er veldi fint. mens Tage liker jeg ikke noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessaPåErta Skrevet 7. august 2006 #8 Del Skrevet 7. august 2006 Tage helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #9 Del Skrevet 7. august 2006 to helt forskjellige navn! ikke rert ingen sier begge for meg er Henrik litt vestkant og Tage litt mer solid. liker begge, men jeg kunne aldri kalt sønnen min henrik, men syns Tage er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 8. august 2006 #10 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg ville valgt Tage, mye mer spesielt og artig. Henrik er ...gjesp....kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2006 #11 Del Skrevet 8. august 2006 ville helt klart ha valgt Henrik.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen til T&O Skrevet 8. august 2006 #12 Del Skrevet 8. august 2006 Tage! Skulle gjerne brukt dette navnet selv, men det ble alt for likt soesters navn dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå