-Hoppsi Deisi- Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Fy fan den jævla katta....!!! Har ei katt som vi har gitt mat en periode, den har visst ikke noe hjem, har hengt opp lapp på butikken og satt annonse i avisa men ingen som savner den, så vi syntes nå synd i den og den har fått være hos oss. Den er veldig fin og kjælen, men etter i dag får den ALDRI komme inn til oss igjen !!! Katta satt i vinduet da lillegutt krabbet bort og reiste seg opp ved å holde seg i vinduskarmen. Katta ble ikke skremt eller noe for jeg så at den så at han kom. Plutselig langet den ut og slo mot han med labbene og klørne ute !!! (katter slår jo ganske så hardt) Rakk såvidt å reagere og føk opp så katta ble skremt og hoppa ut......... Lillegutt begynte selvfølgelig å gråte, han ble jo også sikkert like redd av meg som ropte til katta !! Han fikk heldigvis ikke noen alvorlige skader, 2 små klor i hodet, men de var så små at jeg faktisk ikke så de med en gang. Renset med pyrisept så d går vel bra... Men skrekk og gru om den hadde truffet han i øynene eller noe !! Fikk en skikkelig støkk av det som skjedde, og den katta må bare hute seg laaaangt vekk !!!! Huff og huff....
Chatzy Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 uffameg! det er sånne ting jeg er redd katta mi skal finne på også.. men veit aldri med dyr uansett hvor snille dem er.. Bra det gikk bra med gutten! stakar liten!
-Hoppsi Deisi- Skrevet 7. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2006 Ja, det var det som var så ekkelt, katta har vært verdens snilleste og aldri vist tegn på aggresjon... Så man kan aldri vite..Pass godt på englene deres i nærheten av dyr !!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Man skal aldri la barn være alene i nærheten av dyr, så slipper man slike situasjoner:) Man skal være med barnet sitt bort hvis de skal hilse på Man kan jo ikke skylde på ett dyr for at de reagerer som ett dyr!
-Hoppsi Deisi- Skrevet 7. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2006 Nei, det er sant, og jeg satt jo like ved, men katter er utrolig kjappe og den viste ingen tegn på aggresjon....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Nei, jeg ser den:) Syntes bare det svaret du fikk om å skyte katten var litt drøyt. Vi har selv en katt og hun er rimelig lunefull mot barn, men verdens snilleste mot oss. Så jeg tør ikke å la de komme i nærheten av hverandre. Tørr aldri at hun er i samme rom som lillemor uten at jeg er rett ved, slik at jeg kan gå i mellom hvis noe skulle skje. Jeg har full forståelse for at du ikke vil ha den katten, var jo i utgangspunktet ikke deres ansvar( men jeg hadde gjort det samme, tatt den inn i varmen:) ), så dere kan jo slutte og ta vare på den. Men vi har hatt denne katten i alle år, så hun er jo vårt ansvar... Hilsen dyre og barneglad:)
-Hoppsi Deisi- Skrevet 7. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2006 Ja, det synes jeg også var litt drøyt !! Ville aldri gjort noe sånt ! Er kjempeglad i dyr og har en annen katt som jeg har hatt i 6 år:) Er jo ikke katten sin feil at den ikke har noe hjem, det er så trasig når folk ikke tar vare på dyra sine.... Skal nok sørge for at den får et godt hjem, uten barn selvsagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå