Gjest Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 ser det er en del som har blitt gravide siden sist, og gratulere til alle dere:) jeg håper selv at spiren snart sitter, for begynner å bli rimelig lei denne prøvingen nå!!! skal prøve pergo nå bare jeg får mensen.. skulle hatt den om lørdag, men ikke noe har dukket opp enda:)) kan jo håpe spira sitter nå da, men tviler veeeeldig.... klem
*Mysillen* Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Jeg får vel krysse fingra for at spiren sitter hos deg jeg da Vi må klamre oss fast til håpet vet du klem
Dyne&Pute Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Hei og velkommen tilbake! :-) Masse lykke til med prøvingen og at spiren sitter snart!
Gjest Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 jo takk takk, vi får stå sammen og krysse fingre for hverandre, så kan det vel hende vi også snart blir llitt heldige på babyfronten...
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 hmmm... hva var ditt forrige nick da?
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 oki.. da husker jeg deg..) Måtte bare få plassert deg..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 så fint at du er tilbake.Håper at du blir gravid veldig snart.Lykke til.
Gjest Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 ja, vi får håpe... har vært deilig med en pause herfra, for man blir jo helt totalt hekta på denne siden.. hehe:)) men nå går det jo mot mørkere kvelder, så da blir det sikkert mer og mer til at jeg sitter på bim igjen...
Alba44 Skrevet 7. august 2006 #11 Skrevet 7. august 2006 Velkommen tilbake, Cowgirl_14pp! Ønsker deg lykke til med prøvinga
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. august 2006 #12 Skrevet 7. august 2006 Heisann!! Velkommen tilbake :-) Noen av oss er her enda *ler* Har du testa da? Tenk om du er gravid???? Kan lønne seg å teste hvis du venterpå tanta for med meg kommer hun alltid to timer etter jeg får negativ test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå