Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Heihei=) jeg har nå 17 dager igjen og fortsatt har ikke gullkulen fått noe navn..P Hjelp meg! Vi vet ikke kjønnet, her er alternativene: jentenavn: Pia Natalie Pia Natascha Pia Valeria Pia Evangelin Guttenavn: Max Millian Max Sebastian Max Natanhiel Max Lukas Hva mener dere, Max og Pia er bankers, det er de andre vi lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Pia Natalie og Max Nathaniel eller Max Sebastian! Max er kjempestilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Pia Natalie eller Max Nathaniel ville jeg ha valgt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Takk for svar! Dytter littegrann jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Pia Natalie. Vet ikke hva som låter best blant guttealternativene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Pia Nathalie og Max Sebastian ( litt usikker på guttenavnet, kanksje Max Nathaniel kliner bedre ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #7 Del Skrevet 7. august 2006 Ja, det blir nok Pia Natalie hvis det blir jente (med eller uten h?) Jeg syns Max Sebastian er veldig tøft da, men jeg er jo litt usikker.. Uansett, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #8 Del Skrevet 8. august 2006 Max Harry og Pia Maria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #9 Del Skrevet 8. august 2006 Ser at du har Max Millian som to navn. Men han kan jo også hete Maximillian. Sønnen til en god venninde heter det, men han blir kalt Max. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #10 Del Skrevet 8. august 2006 Pia Evangelin Max natanhiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen til T&O Skrevet 8. august 2006 #11 Del Skrevet 8. august 2006 Pia Natalie og Max Lukas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå