*MeeWee* Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Er de små på størrelsen eller?ser på sånn ullfleece-dress til lillegutt som snart begynner i barnehagen...hjelp noen..?
Vimsemamsen Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 De er ikke så store. Jeg kjøpte til jenta mi der i vinter og kjøpte store størrelser, når hun brukte str 56/62 kjøpte jeg str 74/80. De er utrolig strechy så de ser små ut og passer dermed for de små, og så strekker de seg så du kan bruke dem lenge.
*MeeWee* Skrevet 7. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2006 Lillegutt bruker nå 80-86...hvordan størrelse burde jeg kjøpe da?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Jeg har helt motsatt erfaring. Kjøpte ull pyjamas i str 68 og den var diger.
Blomman Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 mener de anebfaler str over den man bruker så har an de en stund. Tror det står litt om det nostebarn.no
Halloween-mamma Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Veldig forskjellige str. på Nøstebarn-klær, noen er små og andre store.. Jeg har kjøpt sånn ullfleecedress i str. 74-80 til min gutt på ni måneder (70 cm nå). Den er veldig romslig til ham nå, men vil muligens bli for liten i løpet av vinteren. Den som er en str. større (86-92) ser veldig mye større ut, og vil nok ikke passe min gutt før neste vinter når han er to år.. Butikkdamen sa selv at størrelsene på disse dressene var litt rare, og det hadde vært fint om det fantes en mellomstørrelse.. Hvor lang er gutten din da?
@@@&@@@ Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Jeg har to pysjer i str 62/68 og de er digre!!!! Men ullbodyene i 62 brukte jeg fra hun var nyfødt.
*MeeWee* Skrevet 7. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2006 så da burde jeg bare kjøpe 86/92?Vilj jo ikke at han skal drukne i den heller da...Er det forresten noen som kan fortelle meg om de er fonøyd med denne ullfleece-dressen...?
Blomman Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 har tenkt å kjøpe den jeg fordi i vinter da han var nyfødt hadde han ullfleece lue og den var kjempegod. Også hadde han ull frotte pysj - så det og skal han til vinteren - også har vi det kjempegode ull fleece teppe - mulig jeg investerer iet i voksenstr til meg selv og!
april 06;) + mai 09* Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 Jeg kjøper STORT i nøstebarn klær, men er enig i at størrelsene der varierer mye. Vi brukte 50/56 i pjamas samtidig som vi brukte 62/68 i sparkebukse og de var vel omtrent like store... Kjøpte en body i str 96/104 i dag (og han er 4 mnd!!), nå er gutten min snart 9 kg, men allikevel. Og den var ikke mer enn den burde være med tanke på litt krymping og litt å gå på. Dette hjalp vel ikke så særlig, men: du har bytterett og de er greie med det der;)
april 06;) + mai 09* Skrevet 7. august 2006 #11 Skrevet 7. august 2006 psst, de har salg på en del i ullfleece, ihvertfall på butikken på Hop hvis du skal handle der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå